ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

• Zgodnie z obowiązującym prawem, każdy Konsument może odstąpić od umowy zakupu na odległość w ciągu 14 dni momentu otrzymania produktu bez podawania przyczyny 
• Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania, musi posiadać nienaruszone metki oraz być zapakowany w oryginalne opakowanie. Jeżeli produkt jest uszkodzony, wartość zwrotu zostanie zmniejszona zgodnie z art. 34 ust. 4 O prawach konsumenta.
• Koszt zwrotu ponosi kupujący
• Zwrotowi nie podlegają produkty szyte na specjalne zamówienie, w rozmiarach innych niż określone w tabeli rozmiarów

[BANER-WZ]

REKLAMACJA 

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które szyjemy były najwyższej jakości. Jednak w przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją

  1. Wypełnij formularz reklamacji dostępny tutaj i wraz ze zdjęciami zgłaszanej wady prześlij na adres email sklep@sensilk.pl To pozwoli przyspieszyć proces reklamacji
  2. Zapakuj reklamowany produkt i wraz z formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu prześlij na adres
    SEVEN
    Ul. Żwirki i Wigury 42,
    18-100 Łapy
    Z dopiskiem REKLAMACJA
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od momentu dostarczenia do nas produktu


Reklamacji nie podlegają:

  • uszkodzenia mechaniczne, które nie wynikają z wad jakościowych produktów;
  • wady, które powstały na skutek nieprzestrzegania instrukcji prania i pielęgnacji;
  • wady wynikające z naturalnego zużycia materiału;
  • różnice w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniach parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach